Monday 30 January 2012

Tugasan 1
1.sjkt-keruh.blogspot.com/2010 (SJKT Pangkalan Hulu).Keunikan blog ini ialah maklumat-maklumat yang terdapat dalam blog ini disampaikan dalam Bahasa Inggeris. Di samping itu,terdapat banyak informasi yang berkaitan dengan pendidikan untuk manfaat pelajar, guru dan ibu bapa.Tambahan pula terdapat soalan gerak gempur UPSR,soalan percubaan UPSR dari seluruh Malaysia.Terdapat juga maklumat blog-blog surat khabar tempatan.Bahagian Translater (Kamus) untuk pelbagai bahasa.Muzik untuk Brain Concentration Exercise, National Geographic Channel dan sebagainya.

2.sjkcshihchung.blogspot.com. Terkandung di dalam blog ini mengenai sejarah sekolah, peta lokasi sekolah, panduan pelawat sekolah, rekod pencapaian sekolah dan kejayaan sekolah dalam bidang akademik dan kokurikulum.Juga terdapat maklumat kemudahan-kemudahan sekolah.
 
3.sraibb.blogspot.com(Sekolah Rendah Agama Integrasi Bandar Baru Bangi).Ruangan berkongsi idea, isu, pandangan bersama warga sekolah seperti pelajar.guru dan ibu bapa.Berita mengenai kesesakan lalu lintas pada waktu puncak untuk menyenangkan ibu bapa menghanatar dan mengambil anak-anak mereka.kata-kata hikmat dan nasihat turut terkandung dalam blog ini.

 4.skgeting.blogspot.com. Terkandung dalam blog ini Portal NKRA KPM,maklumat-maklumat sekolah Fanclub sekolah.

5.sjkckeowmin.blogspot.com.Terdapat gambar-gambar mengenai aktiviti-aktiviti sekolah seperti Pesta Tanglung, kejayaan sekolah dalam pertandingan Baola Keranjang.





No comments:

Post a Comment